-
Модул 1. Основи на дислексијата 15
-
Lecture1.1
-
Lecture1.2
-
Lecture1.3
-
Lecture1.4
-
Lecture1.5
-
Lecture1.6
-
Lecture1.7
-
Lecture1.8
-
Lecture1.9
-
Lecture1.10
-
Lecture1.11
-
Lecture1.12
-
Lecture1.13
-
Lecture1.14
-
Quiz1.110 questions
-
-
Модул 2. Детекција на дислексијата 23
-
Lecture2.1
-
Lecture2.2
-
Lecture2.3
-
Lecture2.4
-
Lecture2.5
-
Lecture2.6
-
Lecture2.7
-
Lecture2.8
-
Lecture2.9
-
Lecture2.10
-
Lecture2.11
-
Lecture2.12
-
Lecture2.13
-
Lecture2.14
-
Lecture2.15
-
Lecture2.16
-
Lecture2.17
-
Lecture2.18
-
Lecture2.19
-
Lecture2.20
-
Lecture2.21
-
Lecture2.22
-
Quiz2.110 questions
-
-
Модул 3. Техники и алатки за работа со учениците со дислексија 17
-
Lecture3.1
-
Lecture3.2
-
Lecture3.3
-
Lecture3.4
-
Lecture3.5
-
Lecture3.6
-
Lecture3.7
-
Lecture3.8
-
Lecture3.9
-
Lecture3.10
-
Lecture3.11
-
Lecture3.12
-
Lecture3.13
-
Lecture3.14
-
Lecture3.15
-
Lecture3.16
-
Quiz3.110 questions
-
-
Модул 4. Психолошка слика на учениците со дислексија 18
-
Lecture4.1
-
Lecture4.2
-
Lecture4.3
-
Lecture4.4
-
Lecture4.5
-
Lecture4.6
-
Lecture4.7
-
Lecture4.8
-
Lecture4.9
-
Lecture4.10
-
Lecture4.11
-
Lecture4.12
-
Lecture4.13
-
Lecture4.14
-
Lecture4.15
-
Lecture4.16
-
Lecture4.17
-
Quiz4.110 questions
-
5 компоненти на доброто читање
По евалуирањето на сите истражувања во врска со читањето и по процената на сите различни идеи во однос на процесот на читање, НОП одлучува дека главните компоненти на процесот на читање се:
- Фонемска свесност – ова е процесот во кој читателот разбира дека зборовите се составени од одделни звуци и лицето има способност да манипулира и да ги разликува овие гласови. Оваа способност е основата на алфабетскиот пристап – принципот кој му овозможува на читателот да сфати дека секој глас е претставен од една или повеќе букви.
- Фоничност – е способноста секој глас од јазикот да се претстави со буква или повеќе букви. Детето треба да сфати дека одделните гласови се комбинираат со цел да се создадат зборови. Лицето кое може да го направи ова, ќе можа гласно да прочита напишани зборови кои никогаш претходно не ги видел или слушнал.
- Флуентност – способност за точно и брзо декодирање на текст.
- Вокабулар – зборови кои луѓето треба да ги знаат за да можат да комуницираат и читаат. Вокабуларот се состои од два делови – орален и читачки. Вокабуларот е особено важен за разбирање на прочитаното – без познавање на зборовите од јазикот, невозможно е да се разбере прочитаното.
- Разбирањето е причината поради која во суштина ние читаме. Бидејќи без разбирање на прочитаното, декодирањето на зборовите претставува само еден бескорисен процес.
Според сознанијата на Националниот одбор за описменување (НОО), една добра програма за читање треба да ги содржи следните компоненти:
- Експлицитна инструкција за фонемска свесност;
- Системска фонична инструкција;
- Методи за подобрување на флуентност;
- Начини за подобрување на разбирањето;
- Усно читање со водење и
- Техники за градење на вокабулар.