Curriculum
Curriculum
-
Модул 1. Основи на дислексијата
- Модул 1 – Вовед
- ЛЕКЦИЈА 1: Историја на дислексијата
- Дефинирање на дислексијата
- Дефиниции за дислексијата
- ЛЕКЦИЈА 2: Што претставува дислексијата?
- Што претставува дислексијата?
- ЛЕКЦИЈА 3: Застапеност на дислексијата
- ЛЕКЦИЈА 5: Причини за појава на дислексија
- ЛЕКЦИЈА 6: Инструкции за читање
- 5 компоненти на доброто читање
- 5 компоненти на доброто читање 1/2
- Начини да се надомести лошото читање и пишување
- ЛЕКЦИЈА 7: Кога треба да се користи терминот „ дислексија“
- ЛЕКЦИЈА 7: Факти за лицата со дислексија
- ТЕСТ : Основи на дислексијата
-
Модул 2. Детекција на дислексијата
- Модул 2 – Вовед
- ЛЕКЦИЈА 1: Профил на ученик со дислексија 1/2
- Профил на ученик со дислексија 1/2
- Проблеми при читање
- Проблеми при пишување
- Проблеми со броеви и математички концепти
- Проблеми со јазикот и говорот
- Проблеми при ориентација и моторни вештини
- Проблеми со меморирање и однесување
- Проблеми при обработка на податоци
- Одбрмбени измимехан
- ЛЕКЦИЈА 3: Идентификација на дислексијата
- Чекори за идентификација на дислексијата
- Чекор 1. Набљудување и евиденција
- Чекор 2. Интервју со ученикот
- Чекор 3 – Примена на генерални стратегии
- Чекор 4 – Информирање на родителите
- Информирање на родителите 1/1
- Чекор 5 – Вклучување на специјалниот едукатор и рехабилитатор како дополнителна поддршка
- Вклучување на специјалниот едукатор и рехабилитатор како дополнителна поддршка 1/1
- Чекор 6 – Помош надвор од училиштето
- ЛЕКЦИЈА 4: Премин од одделенска во предметна настава
- ТЕСТ: Детекција на дислексијата
-
Модул 3. Техники и алатки за работа со учениците со дислексија
- Вовед
- ЛЕКЦИЈА 1: Што не смееме да му ги кажеме на дете со дислексија
- ЛЕКЦИЈА 1: Генерални стратегии за поддршка на учениците со дислексија
- Генерални стратегии за поддршка на учениците со дислексија 1/1
- Генерални стратегии за поддршка на учениците со дислексија 1/2
- Генерални стратегии за поддршка на учениците со дислексија 1/3
- ЛЕКЦИЈА 3: Работни стратегии за ученици со дислексија
- Работни стратегии за ученици со дислексија 1/1
- Работни стратегии за ученици со дислексија 1/2
- Работни стратегии за ученици со дислексија 1/3
- Работни стратегии за ученици со дислексија 1/4
- Методот Ортон Гилингам
- ЛЕКЦИЈА 4: Модификации за наставата според Левин
- ЛЕКЦИЈА 5: Техники за учениците што учат аудитивно
- Техники за учениците што учат визуелно и имаат тешкотии со пишувањето и текстовите
- ЛЕКЦИЈА 6: Техники за полесно читање
- ТЕСТ: Техники и алатки за работа со учениците со дислексија
-
Модул 4. Психолошка слика на учениците со дислексија
- Вовед
- ЛЕКЦИЈА 1: Психолошка слика на учениците со дислексија
- Зошто дислексијата фрустрира и обесхрабрува?
- Што чувствуваат учениците со дислексија?
- Лоша слика за себе и фрустрации
- Анксиозност
- Гнев
- Депресија
- Заклучок
- ЛЕКЦИЈА 2: Самодоверба
- Манифестирање на ниска самодоверба
- Самодоверба и училишната концепција
- ЛЕКЦИЈА 3: Унапредување на самодовербатa
- Како да му помогнете на ученик со ниска самодоверба?
- Што можете да направите? 1/1
- Што можете да направите? 1/2
- Што можете да направите? 1/3
- ТЕСТ: Психолошка слика на учениците со дислексија
Instructor
Instructor