-
Модул 1. Основи на дислексијата 15
-
Lecture1.1
-
Lecture1.2
-
Lecture1.3
-
Lecture1.4
-
Lecture1.5
-
Lecture1.6
-
Lecture1.7
-
Lecture1.8
-
Lecture1.9
-
Lecture1.10
-
Lecture1.11
-
Lecture1.12
-
Lecture1.13
-
Lecture1.14
-
Quiz1.110 questions
-
-
Модул 2. Детекција на дислексијата 23
-
Lecture2.1
-
Lecture2.2
-
Lecture2.3
-
Lecture2.4
-
Lecture2.5
-
Lecture2.6
-
Lecture2.7
-
Lecture2.8
-
Lecture2.9
-
Lecture2.10
-
Lecture2.11
-
Lecture2.12
-
Lecture2.13
-
Lecture2.14
-
Lecture2.15
-
Lecture2.16
-
Lecture2.17
-
Lecture2.18
-
Lecture2.19
-
Lecture2.20
-
Lecture2.21
-
Lecture2.22
-
Quiz2.110 questions
-
-
Модул 3. Техники и алатки за работа со учениците со дислексија 17
-
Lecture3.1
-
Lecture3.2
-
Lecture3.3
-
Lecture3.4
-
Lecture3.5
-
Lecture3.6
-
Lecture3.7
-
Lecture3.8
-
Lecture3.9
-
Lecture3.10
-
Lecture3.11
-
Lecture3.12
-
Lecture3.13
-
Lecture3.14
-
Lecture3.15
-
Lecture3.16
-
Quiz3.110 questions
-
-
Модул 4. Психолошка слика на учениците со дислексија 18
-
Lecture4.1
-
Lecture4.2
-
Lecture4.3
-
Lecture4.4
-
Lecture4.5
-
Lecture4.6
-
Lecture4.7
-
Lecture4.8
-
Lecture4.9
-
Lecture4.10
-
Lecture4.11
-
Lecture4.12
-
Lecture4.13
-
Lecture4.14
-
Lecture4.15
-
Lecture4.16
-
Lecture4.17
-
Quiz4.110 questions
-
Работни стратегии за ученици со дислексија 1/1
Употреба на обоена хартија
Постојат некои докази дека различните бои во позадината и на фонтовите може да ги подобрат читањето и вниманието на детето.
Формат на страната
Форматот на страната е многу важен. Тој треба да е визуелен и не пренатрупан. Големината на фонтот исто така може да биде клучен фактор. Тој не смее да е премал. Во однос на фонтот zа текстови најпрепорачливо е да се користи првиот кириличен фонт DyslexicFZF (во наредните слајдови ќе може да прочитате повеќе за DyslexicFZF), а за латиничен фонт најпрепорачливи се OpenDyslexic, Sasoon и Comic Sans.
Чек-листи
Продуцирањето на чек-листи ви дава начин да проверите дали инструкциите се разбрани. Тука може да се вклучат прашања како: Што е кажано/прашано? Што се бара од мене? Како ќе знам дека сум во право?
Дополнително време
Некои дислексични деца бараат значајна количина на дополнително време, посебно за задачи како што се препишување од табла и пишување на вежби. Често децата со дислексија не го даваат вистинскиот одговор бидејќи целосно ја немаат сфатено задачата. Одвоете време за да бидете сигурни дека задачата е целосно сфатена пред да му дозволите на детето да работи независно.
Наслови
Ставајте различни начини на информации под различни наслови. Ова може да помогне со долготрајната меморија и организацијата на информации.