-
Модул 1. Основи на дислексијата 15
-
Lecture1.1
-
Lecture1.2
-
Lecture1.3
-
Lecture1.4
-
Lecture1.5
-
Lecture1.6
-
Lecture1.7
-
Lecture1.8
-
Lecture1.9
-
Lecture1.10
-
Lecture1.11
-
Lecture1.12
-
Lecture1.13
-
Lecture1.14
-
Quiz1.110 questions
-
-
Модул 2. Детекција на дислексијата 23
-
Lecture2.1
-
Lecture2.2
-
Lecture2.3
-
Lecture2.4
-
Lecture2.5
-
Lecture2.6
-
Lecture2.7
-
Lecture2.8
-
Lecture2.9
-
Lecture2.10
-
Lecture2.11
-
Lecture2.12
-
Lecture2.13
-
Lecture2.14
-
Lecture2.15
-
Lecture2.16
-
Lecture2.17
-
Lecture2.18
-
Lecture2.19
-
Lecture2.20
-
Lecture2.21
-
Lecture2.22
-
Quiz2.110 questions
-
-
Модул 3. Техники и алатки за работа со учениците со дислексија 17
-
Lecture3.1
-
Lecture3.2
-
Lecture3.3
-
Lecture3.4
-
Lecture3.5
-
Lecture3.6
-
Lecture3.7
-
Lecture3.8
-
Lecture3.9
-
Lecture3.10
-
Lecture3.11
-
Lecture3.12
-
Lecture3.13
-
Lecture3.14
-
Lecture3.15
-
Lecture3.16
-
Quiz3.110 questions
-
-
Модул 4. Психолошка слика на учениците со дислексија 18
-
Lecture4.1
-
Lecture4.2
-
Lecture4.3
-
Lecture4.4
-
Lecture4.5
-
Lecture4.6
-
Lecture4.7
-
Lecture4.8
-
Lecture4.9
-
Lecture4.10
-
Lecture4.11
-
Lecture4.12
-
Lecture4.13
-
Lecture4.14
-
Lecture4.15
-
Lecture4.16
-
Lecture4.17
-
Quiz4.110 questions
-
Проблеми при пишување
- Неопределена доминација на рацете
- Неправилно држење на молив
- Неправилно држење на телото и положбата на хартијата
- Тешкотии при формирање на буквите
- Неуредно и неразбирливо пишување
- Ги заменува визуелно сличните букви ( е/а, џ/ц, п/г, љ/њ, ж/ш)
- Ги превртува зборовите ( тепих/петих, шпагети/пашгети, од/до)
- Лошо и непостојано растојание меѓу буквите ,зборови и редовите
- Тешко се задржува на линијата за пишување
- Тенденција за мешање на големи и мали букви
- Збунетост со едноставна интерпункција
- Тешкотии со пишување на слушнати зборови ( диктат)
- Тешкотии при препишување од книга или табла ( го губат редот)
- Бавно пишуваат
- Писмените работи не ги изразуваат реално оралните вештини
- Тешко фаќаат прибелешки
- Додаваат или испуштаат букви при пишување
- Тешко им е да состават приказна по логичен редослед во писмен состав.