-
Модул 1. Основи на дислексијата 15
-
Lecture1.1
-
Lecture1.2
-
Lecture1.3
-
Lecture1.4
-
Lecture1.5
-
Lecture1.6
-
Lecture1.7
-
Lecture1.8
-
Lecture1.9
-
Lecture1.10
-
Lecture1.11
-
Lecture1.12
-
Lecture1.13
-
Lecture1.14
-
Quiz1.110 questions
-
-
Модул 2. Детекција на дислексијата 23
-
Lecture2.1
-
Lecture2.2
-
Lecture2.3
-
Lecture2.4
-
Lecture2.5
-
Lecture2.6
-
Lecture2.7
-
Lecture2.8
-
Lecture2.9
-
Lecture2.10
-
Lecture2.11
-
Lecture2.12
-
Lecture2.13
-
Lecture2.14
-
Lecture2.15
-
Lecture2.16
-
Lecture2.17
-
Lecture2.18
-
Lecture2.19
-
Lecture2.20
-
Lecture2.21
-
Lecture2.22
-
Quiz2.110 questions
-
-
Модул 3. Техники и алатки за работа со учениците со дислексија 17
-
Lecture3.1
-
Lecture3.2
-
Lecture3.3
-
Lecture3.4
-
Lecture3.5
-
Lecture3.6
-
Lecture3.7
-
Lecture3.8
-
Lecture3.9
-
Lecture3.10
-
Lecture3.11
-
Lecture3.12
-
Lecture3.13
-
Lecture3.14
-
Lecture3.15
-
Lecture3.16
-
Quiz3.110 questions
-
-
Модул 4. Психолошка слика на учениците со дислексија 18
-
Lecture4.1
-
Lecture4.2
-
Lecture4.3
-
Lecture4.4
-
Lecture4.5
-
Lecture4.6
-
Lecture4.7
-
Lecture4.8
-
Lecture4.9
-
Lecture4.10
-
Lecture4.11
-
Lecture4.12
-
Lecture4.13
-
Lecture4.14
-
Lecture4.15
-
Lecture4.16
-
Lecture4.17
-
Quiz4.110 questions
-
ЛЕКЦИЈА 5: Техники за учениците што учат аудитивно
Доколку сте оцениле дека ученикот учи полесно преку слушање, односно аудитивно, отколку преку напишани текстови, размислете за користењето дигитални учебници, иако во нашата држава многу ретко постојат ваков тип книги. Во ситуација кога достапноста на ваквиот тип книги е многу ограничена, како што е случајот во нашата држава, добра замена за тоа би бил мобилниот телефон. Можете да го советувате ученикот некој негов близок да му ги чита лекциите на мобилен телефон или диктафон, а тој да ги преслушува. Откога материјалот ќе биде снимен, ќе биде доволно ученикот истиот да го преслуша и само двапати. За содржините што се на англиски јазик, од голема помош би било користењето читачки софтвер што ќе чита наместо ученикот. Вакви софтвери може да се најдат бесплатно на интернет или да се набават за некоја симболична сума. Доколку во вашето одделение учениците формираат групи за учење, охрабрувајте го ученикот со дислексија постојано да се вклучува во нив бидејќи тоа ќе биде од голема корист за него. Повторувањето на материјалот и решавањето на задачите групно, ќе бидат од голема корист учениците со дислексија полесно да го запомнат материјалот.
Кога станува збор за читањето книги имаме среќа што во нашата држава постојат неколку веб платформи каде што можат да се најдат аудио книги, кои со сигурност ќе бидат од голема корист за учениците со дислексија. Во продолжение ви претставуваме неколку Македонски платформи каде што можете да најдете аудио книги:
Аудио книгите снимени во рамки на проектот на УСАИД за лица со оштетен вид можете да ги најдете со кликање ТУКА
Националниот сојуз на слепите на Република Македонија, на платформата можете да пристапите преку кликнување ТУКА
Најновата иновативна платформа за аудио книги САМОГЛАС, на платформата можете да пристапите преку кликнување ТУКА