-
Модул 1. Основи на дислексијата 15
-
Lecture1.1
-
Lecture1.2
-
Lecture1.3
-
Lecture1.4
-
Lecture1.5
-
Lecture1.6
-
Lecture1.7
-
Lecture1.8
-
Lecture1.9
-
Lecture1.10
-
Lecture1.11
-
Lecture1.12
-
Lecture1.13
-
Lecture1.14
-
Quiz1.110 questions
-
-
Модул 2. Детекција на дислексијата 23
-
Lecture2.1
-
Lecture2.2
-
Lecture2.3
-
Lecture2.4
-
Lecture2.5
-
Lecture2.6
-
Lecture2.7
-
Lecture2.8
-
Lecture2.9
-
Lecture2.10
-
Lecture2.11
-
Lecture2.12
-
Lecture2.13
-
Lecture2.14
-
Lecture2.15
-
Lecture2.16
-
Lecture2.17
-
Lecture2.18
-
Lecture2.19
-
Lecture2.20
-
Lecture2.21
-
Lecture2.22
-
Quiz2.110 questions
-
-
Модул 3. Техники и алатки за работа со учениците со дислексија 17
-
Lecture3.1
-
Lecture3.2
-
Lecture3.3
-
Lecture3.4
-
Lecture3.5
-
Lecture3.6
-
Lecture3.7
-
Lecture3.8
-
Lecture3.9
-
Lecture3.10
-
Lecture3.11
-
Lecture3.12
-
Lecture3.13
-
Lecture3.14
-
Lecture3.15
-
Lecture3.16
-
Quiz3.110 questions
-
-
Модул 4. Психолошка слика на учениците со дислексија 18
-
Lecture4.1
-
Lecture4.2
-
Lecture4.3
-
Lecture4.4
-
Lecture4.5
-
Lecture4.6
-
Lecture4.7
-
Lecture4.8
-
Lecture4.9
-
Lecture4.10
-
Lecture4.11
-
Lecture4.12
-
Lecture4.13
-
Lecture4.14
-
Lecture4.15
-
Lecture4.16
-
Lecture4.17
-
Quiz4.110 questions
-
5 компоненти на доброто читање 1/2
Со секоја ефективна програма за читање треба експлицитно да се научат петте компоненти на читањето и во неа да бидат вградени шесте видови на инструкција. Доколку некоја од овие компоненти недостасува, тогаш и самата програма нема да биде толку успешна.
Процена – Како ученикот се снаоѓа со читањето?
Дури и кога овие компоненти се присутни, важно е често да се проценува нивото на читање на секој ученик во пониските одделенија. Не е доволно учениците да бидат формално тестирани еднаш или два пати годишно. Процената треба да биде честа, базирана на норми и да се следат резултатите кои ученикот ги постигнува.
Процената може да биде многу едноставна како што е слушање на ученикот додека чита, фаќање белешки за грешките и колку зборови во минута успева да прочита точно. Овие резултати треба да бидат споредени со другите од одделението. Доколку резултатот е значително понизок од просечниот за одделението, наставникот треба да ги информира родителите на ученикот и стручната служба, со цел да се најдат начини за поинтензивно поучување на читањето.
Во добро развиените образовни системи каде веднаш се обезбедува ремедијација во читањето за учениците кои читаат значително под нивото соодветно за возраста/одделението, интервенцијата треба да се одвива преку курс од 4 недели, 4 пати неделно, по 40 минути дневно. Учениците кај кои нема да има подобрување во читањето по завршувањето на интервенцијата, курсот се повторува за уште 4 недели.
За дислексија/тешкотија во читање може да се зборува ако нивото на читање на ученикот е 1,5 стандардна девијација под нивото соодветно за возраста/одделението или 2 одделенија под неговата возраст. Во земји кои немаат национални норми за читање, училиштата/наставниците можат да креираат свои, кои ќе укажуваат на некаков тренд. Можеби нема да бидат национално најсоодветни, но сепак ќе бидат доволно индикативни за постоење на тешкотии во читањето.