-
Модул 1. Основи на дислексијата 15
-
Lecture1.1
-
Lecture1.2
-
Lecture1.3
-
Lecture1.4
-
Lecture1.5
-
Lecture1.6
-
Lecture1.7
-
Lecture1.8
-
Lecture1.9
-
Lecture1.10
-
Lecture1.11
-
Lecture1.12
-
Lecture1.13
-
Lecture1.14
-
Quiz1.110 questions
-
-
Модул 2. Детекција на дислексијата 23
-
Lecture2.1
-
Lecture2.2
-
Lecture2.3
-
Lecture2.4
-
Lecture2.5
-
Lecture2.6
-
Lecture2.7
-
Lecture2.8
-
Lecture2.9
-
Lecture2.10
-
Lecture2.11
-
Lecture2.12
-
Lecture2.13
-
Lecture2.14
-
Lecture2.15
-
Lecture2.16
-
Lecture2.17
-
Lecture2.18
-
Lecture2.19
-
Lecture2.20
-
Lecture2.21
-
Lecture2.22
-
Quiz2.110 questions
-
-
Модул 3. Техники и алатки за работа со учениците со дислексија 17
-
Lecture3.1
-
Lecture3.2
-
Lecture3.3
-
Lecture3.4
-
Lecture3.5
-
Lecture3.6
-
Lecture3.7
-
Lecture3.8
-
Lecture3.9
-
Lecture3.10
-
Lecture3.11
-
Lecture3.12
-
Lecture3.13
-
Lecture3.14
-
Lecture3.15
-
Lecture3.16
-
Quiz3.110 questions
-
-
Модул 4. Психолошка слика на учениците со дислексија 18
-
Lecture4.1
-
Lecture4.2
-
Lecture4.3
-
Lecture4.4
-
Lecture4.5
-
Lecture4.6
-
Lecture4.7
-
Lecture4.8
-
Lecture4.9
-
Lecture4.10
-
Lecture4.11
-
Lecture4.12
-
Lecture4.13
-
Lecture4.14
-
Lecture4.15
-
Lecture4.16
-
Lecture4.17
-
Quiz4.110 questions
-
Одбрмбени измимехан
Се вели дека нема двајца дислексичари со ист вид на тешкотии. Ова значи дека знаците кои ги покажува еден ученик можат да бидат различни комбинации од претходно наведените показатели. Учениците кои се соочуваат со дислексија, а кај кои истата не е препознаена, некаде после шесто одделение стануваат свесни дека се разликуваат од своите сооченици, забележуваат дека и покрај вложениот напор не постигнуваат добар успех , бидуваат исмевани за грешките кои ги прават при читање и пишување и честопати се обвинувани од наставниците и родителите дека не се трудат доволно. Поради ваквите околности во кои се наоѓаат, а со цел да ги избегнат навредливите етикети , тие почнуваат да градат широк спектар на стратегии за прикривање на недостатоците. Најчести одбрамбени механизми кои ги доживуваат како “спас“ во ситуации каде постои можност да прават грешки се:
- Симулирање на болест ( главоболка, болки во стомкот и сл.)
- Бегање од часови
- Непримерно однесување заради одвлекување на вниманието на наставникот и соучениците во, за нив “ безбедна зона“.
- Учење напамет, без разбирање
- Заземаат став пред соучениците дека други работи се поважни од образованието
- Предаваат празни писмени работи
- Одбиваат да одговараат на прашања на наставникот иако го научиле градивото, ја наведнуваат главата и молчат
- Изнаоѓаат различни изговори за да не одат на училиште
- Често се снаоѓаат за друг да ја сработи нивната задача, другари, брат,сестра или родители
- Често остваруваат другарства со деца пред кои немора да читаат или пишуваат
Ваквите одбрамбени стратегии кои ги применуваат учениците го отежнуваат препознавањето на дислексијата како можна причина за слаб успех во училиште.