-
Модул 1. Основи на дислексијата 15
-
Lecture1.1
-
Lecture1.2
-
Lecture1.3
-
Lecture1.4
-
Lecture1.5
-
Lecture1.6
-
Lecture1.7
-
Lecture1.8
-
Lecture1.9
-
Lecture1.10
-
Lecture1.11
-
Lecture1.12
-
Lecture1.13
-
Lecture1.14
-
Quiz1.110 questions
-
-
Модул 2. Детекција на дислексијата 23
-
Lecture2.1
-
Lecture2.2
-
Lecture2.3
-
Lecture2.4
-
Lecture2.5
-
Lecture2.6
-
Lecture2.7
-
Lecture2.8
-
Lecture2.9
-
Lecture2.10
-
Lecture2.11
-
Lecture2.12
-
Lecture2.13
-
Lecture2.14
-
Lecture2.15
-
Lecture2.16
-
Lecture2.17
-
Lecture2.18
-
Lecture2.19
-
Lecture2.20
-
Lecture2.21
-
Lecture2.22
-
Quiz2.110 questions
-
-
Модул 3. Техники и алатки за работа со учениците со дислексија 17
-
Lecture3.1
-
Lecture3.2
-
Lecture3.3
-
Lecture3.4
-
Lecture3.5
-
Lecture3.6
-
Lecture3.7
-
Lecture3.8
-
Lecture3.9
-
Lecture3.10
-
Lecture3.11
-
Lecture3.12
-
Lecture3.13
-
Lecture3.14
-
Lecture3.15
-
Lecture3.16
-
Quiz3.110 questions
-
-
Модул 4. Психолошка слика на учениците со дислексија 18
-
Lecture4.1
-
Lecture4.2
-
Lecture4.3
-
Lecture4.4
-
Lecture4.5
-
Lecture4.6
-
Lecture4.7
-
Lecture4.8
-
Lecture4.9
-
Lecture4.10
-
Lecture4.11
-
Lecture4.12
-
Lecture4.13
-
Lecture4.14
-
Lecture4.15
-
Lecture4.16
-
Lecture4.17
-
Quiz4.110 questions
-
Самодоверба и училишната концепција
Современата училишна концепција насочена е кон когнитивните аспекти на образованието. Акцентот е ставен на усвојувањето на знаењата, додека социјалната и воспитната компонента воглавно се занемарени. Иако , освен стекнување на знаења, целта на образованието е и создавање на зрели личности кои се во состојба да воспостават добри односи со другите луѓе, тоа никаде не е формално вклучено во наставниот план и програма. Вреднувањето се спроведува по истиот принцип, значи се вреднува исклучиво знаењето, додека останатите карактеристики на ученикот не се оценуваат.
Најголем проблем е тоа што лошиот успех се изедначува со општата вредност на ученикот. Кај учениците се создава мислење ако си лош ученик значи дека си лош човек. Кај учениците кои имаат тешкотии со читањето и пишување, а следствено на тоа покажуваат лош академски успех ретко се забележуваат позитивните особини на самиот ученик кои можат да бидат фактор за подигнување на самодовербата.
Во најголем дел од случаите учениците со дислексија покажуваат лош успех во училиштата, но дали тоа ги прави лоши индивидуи? Нешто што постојано треба да се избегнува е поистоветувањето на успехот со личноста на ученикот. Ова важи за сите ученици, не само за учениците со дислексија.
Сите ние работиме според однапред одредена програма, во веќе воспоставен образовен систем и начела на образование, но токму ние сме тие кои што можеме веќе утврдената програма да ја модифицираме или прилагодиме за правилно да ги изградиме идните генерации.