-
Модул 1. Основи на дислексијата 15
-
Lecture1.1
-
Lecture1.2
-
Lecture1.3
-
Lecture1.4
-
Lecture1.5
-
Lecture1.6
-
Lecture1.7
-
Lecture1.8
-
Lecture1.9
-
Lecture1.10
-
Lecture1.11
-
Lecture1.12
-
Lecture1.13
-
Lecture1.14
-
Quiz1.110 questions
-
-
Модул 2. Детекција на дислексијата 23
-
Lecture2.1
-
Lecture2.2
-
Lecture2.3
-
Lecture2.4
-
Lecture2.5
-
Lecture2.6
-
Lecture2.7
-
Lecture2.8
-
Lecture2.9
-
Lecture2.10
-
Lecture2.11
-
Lecture2.12
-
Lecture2.13
-
Lecture2.14
-
Lecture2.15
-
Lecture2.16
-
Lecture2.17
-
Lecture2.18
-
Lecture2.19
-
Lecture2.20
-
Lecture2.21
-
Lecture2.22
-
Quiz2.110 questions
-
-
Модул 3. Техники и алатки за работа со учениците со дислексија 17
-
Lecture3.1
-
Lecture3.2
-
Lecture3.3
-
Lecture3.4
-
Lecture3.5
-
Lecture3.6
-
Lecture3.7
-
Lecture3.8
-
Lecture3.9
-
Lecture3.10
-
Lecture3.11
-
Lecture3.12
-
Lecture3.13
-
Lecture3.14
-
Lecture3.15
-
Lecture3.16
-
Quiz3.110 questions
-
-
Модул 4. Психолошка слика на учениците со дислексија 18
-
Lecture4.1
-
Lecture4.2
-
Lecture4.3
-
Lecture4.4
-
Lecture4.5
-
Lecture4.6
-
Lecture4.7
-
Lecture4.8
-
Lecture4.9
-
Lecture4.10
-
Lecture4.11
-
Lecture4.12
-
Lecture4.13
-
Lecture4.14
-
Lecture4.15
-
Lecture4.16
-
Lecture4.17
-
Quiz4.110 questions
-
Заклучок
Најважно од сè е возрасните, родителите и наставниците да ги разберат потенцијалните проблеми со кои можат да се соочат децата со дислексија во текот на нивниот развој и да изградат стратегии за да им помогнат. Родителите и наставниците треба да ги разберат чувствата на децата со потешкотии, или да изнајдат начини и да ги научат да зборуваат за своите чувства. Потребно е да се наградува трудот, а не само резултатот од работата. За учениците многу е поважно да се потенцира прогресот наспроти оценките.
Од наведените емоционални состојби кои може да го следат детето со дислексија може да се заклучи дека тие се многу чувствителни, особено ако се доживуваат поразлично од другите, на било кој начин.
Постојат многу начини кои би му помогнале на ученикот да ја зголеми или да ја одржи својата самодоверба. Еден од најефективните начини е наставникот да ги согледа областите каде што ученикот покажува резултати и за тој успех да добие вистинско признание. Вистински ефекти доколку ученикот биде убеден дека признанието е поврзано со неговите постигнувања. Кога ученикот ќе се убеди себеси дека е неуспешен, навистина е тешко да се сменат овие чувства. Во ваквите случаи треба да се направат дополнителни напори за ученикот да ја смени прецепцијата за себеси. Ова може да биде долготраен процес, во кој се потребни дополнителна поддршка, признание и претпазливо однесување. Доколку се одлучи на ученикот да му се соопшти дека има дислексија, многу е важно ученикот да добие јасна слика за што станува збор. Ова може да стане позитивна алатка за младото лице ако дислексијата се објасни како разлика, а не како недостаток. Во секој случај, подобро е на детето да му се даде објаснување за причините поради кои има тешкотии со некои задачи, отколку тоа за себе да мисли дека глупаво и неспособно.