-
Модул 1. Основи на дислексијата 15
-
Lecture1.1
-
Lecture1.2
-
Lecture1.3
-
Lecture1.4
-
Lecture1.5
-
Lecture1.6
-
Lecture1.7
-
Lecture1.8
-
Lecture1.9
-
Lecture1.10
-
Lecture1.11
-
Lecture1.12
-
Lecture1.13
-
Lecture1.14
-
Quiz1.110 questions
-
-
Модул 2. Детекција на дислексијата 23
-
Lecture2.1
-
Lecture2.2
-
Lecture2.3
-
Lecture2.4
-
Lecture2.5
-
Lecture2.6
-
Lecture2.7
-
Lecture2.8
-
Lecture2.9
-
Lecture2.10
-
Lecture2.11
-
Lecture2.12
-
Lecture2.13
-
Lecture2.14
-
Lecture2.15
-
Lecture2.16
-
Lecture2.17
-
Lecture2.18
-
Lecture2.19
-
Lecture2.20
-
Lecture2.21
-
Lecture2.22
-
Quiz2.110 questions
-
-
Модул 3. Техники и алатки за работа со учениците со дислексија 17
-
Lecture3.1
-
Lecture3.2
-
Lecture3.3
-
Lecture3.4
-
Lecture3.5
-
Lecture3.6
-
Lecture3.7
-
Lecture3.8
-
Lecture3.9
-
Lecture3.10
-
Lecture3.11
-
Lecture3.12
-
Lecture3.13
-
Lecture3.14
-
Lecture3.15
-
Lecture3.16
-
Quiz3.110 questions
-
-
Модул 4. Психолошка слика на учениците со дислексија 18
-
Lecture4.1
-
Lecture4.2
-
Lecture4.3
-
Lecture4.4
-
Lecture4.5
-
Lecture4.6
-
Lecture4.7
-
Lecture4.8
-
Lecture4.9
-
Lecture4.10
-
Lecture4.11
-
Lecture4.12
-
Lecture4.13
-
Lecture4.14
-
Lecture4.15
-
Lecture4.16
-
Lecture4.17
-
Quiz4.110 questions
-
ЛЕКЦИЈА 3: Унапредување на самодовербатa
Не е толку важно кои сме кога ќе се родиме, туку за што сме охрабрени и што ни е дозволено да станеме. Самодовербата е силна човечка потреба која битно придонесува во животниот процес, неопходна е за здрав и нормален развој, има вредност како средство за преживување. Самодовербата не се зголемува само со наградувањето на децата, туку наградата треба да биде оригинална и соодветна (Fild, 2006). Учениците имаат потреба да им се помогне во развојот на реалистичната слика за себе, а не на нереланата. Наградувањето може да има значајна улога за подобрување на самодовeрбата, но само ако е тоа заслужено и искрено. Ако децата се наградувани неоправдано тие ќе развијат погрешна слика за себе. Тоа е познато како развој на погрешна слика за себе.
Наставниот кадар треба да биде свесен за важноста на детската самодоверба така што на часовите треба да се воспостави атмосфера која ја зголемува самодовербата. Некои училишта дури организираат и програми за зголемување на самодовербата, особено насочени кон оние деца кои се претходно идентификувани со ниска самодоверба. Покрај родителите и наставниците имаат важна улога за развојот на детската самодоверба. Затоа потребна е постојана соработка меѓу родителите и наставниците во насока на подигнување на самодовербата на учениците.