-
Модул 1. Основи на дислексијата 15
-
Lecture1.1
-
Lecture1.2
-
Lecture1.3
-
Lecture1.4
-
Lecture1.5
-
Lecture1.6
-
Lecture1.7
-
Lecture1.8
-
Lecture1.9
-
Lecture1.10
-
Lecture1.11
-
Lecture1.12
-
Lecture1.13
-
Lecture1.14
-
Quiz1.110 questions
-
-
Модул 2. Детекција на дислексијата 23
-
Lecture2.1
-
Lecture2.2
-
Lecture2.3
-
Lecture2.4
-
Lecture2.5
-
Lecture2.6
-
Lecture2.7
-
Lecture2.8
-
Lecture2.9
-
Lecture2.10
-
Lecture2.11
-
Lecture2.12
-
Lecture2.13
-
Lecture2.14
-
Lecture2.15
-
Lecture2.16
-
Lecture2.17
-
Lecture2.18
-
Lecture2.19
-
Lecture2.20
-
Lecture2.21
-
Lecture2.22
-
Quiz2.110 questions
-
-
Модул 3. Техники и алатки за работа со учениците со дислексија 17
-
Lecture3.1
-
Lecture3.2
-
Lecture3.3
-
Lecture3.4
-
Lecture3.5
-
Lecture3.6
-
Lecture3.7
-
Lecture3.8
-
Lecture3.9
-
Lecture3.10
-
Lecture3.11
-
Lecture3.12
-
Lecture3.13
-
Lecture3.14
-
Lecture3.15
-
Lecture3.16
-
Quiz3.110 questions
-
-
Модул 4. Психолошка слика на учениците со дислексија 18
-
Lecture4.1
-
Lecture4.2
-
Lecture4.3
-
Lecture4.4
-
Lecture4.5
-
Lecture4.6
-
Lecture4.7
-
Lecture4.8
-
Lecture4.9
-
Lecture4.10
-
Lecture4.11
-
Lecture4.12
-
Lecture4.13
-
Lecture4.14
-
Lecture4.15
-
Lecture4.16
-
Lecture4.17
-
Quiz4.110 questions
-
Вовед
Времето поминато во училиште и едукација игра голема улога во развојот на детето. Како наставник, давањето поддршка на учениците со дислексија е прекрасна можност, но може да претставува и голем предизвик. Важно е да се запомни дека детето кое се соочува со дислексија води битка, која не се заснова на ниско ниво на интелигенција или мрзеливост ниту пак тоа е нивен личен избор.
Постојат многу различни стратегии за еден наставник да ја приспособи наставата за да им помогне на учениците со дислексија да напредуваат во читањето пишувањето, аритметичките операции и временската ориентација.
За да им го појасните поимот дислексија како нормална појава, објаснете им на учениците со дислексија дека она во што се разликуваат од останатите ученици е начинот на процесирање на информациите поради различно развиени мозочни хемисфери. Или едноставно објаснете им дека тие само учат на поразличен начин од останатите ученици затоа што во нивните мозочиња е многу поразвиена десната хемисфера.
Важно да се запомни!
Најголемиот дел од стратегиите и техниките дадени во овој модул, не бараат посебно прилагодување на наставата во однос на воспоставената пракса. При употребата на подолу презентираните техники и методи со сигурност ќе увидите подобрување на училишниот успех кај учениците со дислексија, но и кај сите останати ученици.