-
Модул 1. Основи на дислексијата 15
-
Lecture1.1
-
Lecture1.2
-
Lecture1.3
-
Lecture1.4
-
Lecture1.5
-
Lecture1.6
-
Lecture1.7
-
Lecture1.8
-
Lecture1.9
-
Lecture1.10
-
Lecture1.11
-
Lecture1.12
-
Lecture1.13
-
Lecture1.14
-
Quiz1.110 questions
-
-
Модул 2. Детекција на дислексијата 23
-
Lecture2.1
-
Lecture2.2
-
Lecture2.3
-
Lecture2.4
-
Lecture2.5
-
Lecture2.6
-
Lecture2.7
-
Lecture2.8
-
Lecture2.9
-
Lecture2.10
-
Lecture2.11
-
Lecture2.12
-
Lecture2.13
-
Lecture2.14
-
Lecture2.15
-
Lecture2.16
-
Lecture2.17
-
Lecture2.18
-
Lecture2.19
-
Lecture2.20
-
Lecture2.21
-
Lecture2.22
-
Quiz2.110 questions
-
-
Модул 3. Техники и алатки за работа со учениците со дислексија 17
-
Lecture3.1
-
Lecture3.2
-
Lecture3.3
-
Lecture3.4
-
Lecture3.5
-
Lecture3.6
-
Lecture3.7
-
Lecture3.8
-
Lecture3.9
-
Lecture3.10
-
Lecture3.11
-
Lecture3.12
-
Lecture3.13
-
Lecture3.14
-
Lecture3.15
-
Lecture3.16
-
Quiz3.110 questions
-
-
Модул 4. Психолошка слика на учениците со дислексија 18
-
Lecture4.1
-
Lecture4.2
-
Lecture4.3
-
Lecture4.4
-
Lecture4.5
-
Lecture4.6
-
Lecture4.7
-
Lecture4.8
-
Lecture4.9
-
Lecture4.10
-
Lecture4.11
-
Lecture4.12
-
Lecture4.13
-
Lecture4.14
-
Lecture4.15
-
Lecture4.16
-
Lecture4.17
-
Quiz4.110 questions
-
Проблеми при читање
Ученик со дислексија може да има тешкотии во сите или некои од следните области. Многу од наведените тешкотиите можат да се јават кај децата до 8 годишна возраст што не значи дека детето има дислексија.
Загриженоста во врска со дислексијата треба да се појави само ако таквите тешкотии продолжат и покрај дополнителна поддршка, и / или кога тие се комбинирани со голем број други тешкотии од наведените подолу:
- Тешкотии со дешифрирање на пишани зборови
- Бавно читање кое нема флуентност
- Го губи местото при читање или користи прст / маркер за да го одржи местото
- Тешкотии со разбирање на прочитаното
- Има тешкотии во изборот на најважните точки од пасус
- Невообичаен изговор на зборови кога чита гласно
- Монотоно читање без примена на интерпукција
- Чита зборови во погрешен редослед
- Прескокнува или повторува зборови или редови
- Заменува или додава слогови
- Се збунува од слични зборови (на пример, до / од, на / па, лов /лев)
- Тешкотија да го забележи растојание меѓу зборовите во текст
- Слаба фонетска свесност (на пример, тешкотии при делењето на зборовите на слогови или поединечни гласови)
- Додава членови на зборовите кога тие не се членувани ( на пример “врата“ може да го прочита “ вратата“
- Тешкотии за да направи разлика помеѓу визуелно слични букви- често ги меша ( к-ќ , њ-љ, п-н, м- и, а-е, Ш-Е, Џ-Ц ) аритметички симболи ( + – x ) и броеви (6-9, 7-4, 6-5, 2-5)