-
Модул 1. Основи на дислексијата 15
-
Lecture1.1
-
Lecture1.2
-
Lecture1.3
-
Lecture1.4
-
Lecture1.5
-
Lecture1.6
-
Lecture1.7
-
Lecture1.8
-
Lecture1.9
-
Lecture1.10
-
Lecture1.11
-
Lecture1.12
-
Lecture1.13
-
Lecture1.14
-
Quiz1.110 questions
-
-
Модул 2. Детекција на дислексијата 23
-
Lecture2.1
-
Lecture2.2
-
Lecture2.3
-
Lecture2.4
-
Lecture2.5
-
Lecture2.6
-
Lecture2.7
-
Lecture2.8
-
Lecture2.9
-
Lecture2.10
-
Lecture2.11
-
Lecture2.12
-
Lecture2.13
-
Lecture2.14
-
Lecture2.15
-
Lecture2.16
-
Lecture2.17
-
Lecture2.18
-
Lecture2.19
-
Lecture2.20
-
Lecture2.21
-
Lecture2.22
-
Quiz2.110 questions
-
-
Модул 3. Техники и алатки за работа со учениците со дислексија 17
-
Lecture3.1
-
Lecture3.2
-
Lecture3.3
-
Lecture3.4
-
Lecture3.5
-
Lecture3.6
-
Lecture3.7
-
Lecture3.8
-
Lecture3.9
-
Lecture3.10
-
Lecture3.11
-
Lecture3.12
-
Lecture3.13
-
Lecture3.14
-
Lecture3.15
-
Lecture3.16
-
Quiz3.110 questions
-
-
Модул 4. Психолошка слика на учениците со дислексија 18
-
Lecture4.1
-
Lecture4.2
-
Lecture4.3
-
Lecture4.4
-
Lecture4.5
-
Lecture4.6
-
Lecture4.7
-
Lecture4.8
-
Lecture4.9
-
Lecture4.10
-
Lecture4.11
-
Lecture4.12
-
Lecture4.13
-
Lecture4.14
-
Lecture4.15
-
Lecture4.16
-
Lecture4.17
-
Quiz4.110 questions
-
Чекор 4 – Информирање на родителите
Во оваа фаза од неформалната проценка треба да бидат вклучени и родителите/ старателите на уленикот.
Повеќето родители се среќни кога разговараат за нивните деца. Понекогаш се свесни за одредени тешкотии со кои се сретнува детето, но не секогаш и не сите родители. Родителите знаат да бидат осетливи кога ќе бидат повикани во училиште заради одредени тешкотии во учењето на нивното дете.
Начинот на кој ќе им се пристапи на родителите при соопштувањето на сознанијата за нивното дете во однос на тешкотиите со кои се соочува, треба да биде внимателно анализиран со цел да се намали ризикот од непријатни ситуации и стрес кај родителите заради информациите кои ги примиле. Треба да се има во предвид дека повеќето родители не се информирани за дислексијата. Најдобри ефекти се постигнуваат ако со родителите разговараат наставникот/класниот раководител, училишниот психолог, педагог или специјален едукатор, настапувајќи како тим кој е загрижен за тешкотиите на ученикот и кој има искрена желба да помогне. Првата средба треба да биде информативна и тоа е најдобрата стратегија за почеток.